Sovmorgon

Godmorgon! Börjar inte förrän 12:30 idag så har gjort mig en god frukost o tänkte kolla på How I Met Your Mother hihi. Mysigt! Tänkte nog ha ansiktsmask också. Är så otroligt härligt att bara slappna av o ta det lugnt innan man ska till jobbet, det värsta jag vet är att stressa. Blir så mycket gladare när man har fått en lugn morgon och haft god tid på sig att äta o fixa sig o så. Tycker det är jätte viktigt! :) Dock stressar jag lätt när jag börjar 6:15 på morgonen eftersom jag redan går upp vid 5 då, då blir det bara att jag sminkar mig o äter snabbt o går sedan iväg till jobbet. Vet inte riktigt hur jag ska göra med det för vill ju inte gå upp tidigare heller haha. Menmen! Idag har jag i alla fall sovmorgon som sagt så det känns väldigt härligt! 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback