Midsommarkransen

Hej på er! Nu har jag kommit hem från Öland. Har jobbat dom här två senaste dagarna o har fått ett nytt jobb hehe. Känns jätte härligt! I alla fall så har jag haft det underbart nere på Öland med min fina o våra vänner. Badat, solat, kört gokart,spelat minigolf, ätit massa gott o bara haft det otroligt mysigt. Har lagt in bilderna på datorn precis så tänkte kolla igenom dom o lägga upp dom här sen. Så länge får ni tre bilder från när jag o mamma va i midsommarkransen idag där vi gick runt o strosade o tog en fika på muffinsfabriken. Riktigt fint vare där, som en egen liten småstad o va mysigt att få lite mor-o-dotter tid. Vi ses inte så ofta längre så fick prata ikapp om allt som har hänt. Hörs snart igen, hej så länge :) 
 
 

Kommentarer
Pojkendin! säger:

Vilken goding! (Muffinsen) Men du såg också smarrig ut! :D

Svar: haha knäppis, men vilken tur då ;)
tessely.blogg.se

2013-08-08 | 19:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback