Lördags

Hej på er! I lördags efter att jag jobbat åkte jag o min pojkvän till en vietnamesisk restaurang o åt mat. Jätte gott o mysigt vare o nu längtar man bara ännu mer tills man åker! 44 dagar, 15 minuter och 54 sekunder äre kvar haha! Har laddat ner en app till mobilen som ger en exakt tid så det är lite kuul. Inte långt kvar i alla fall, kan man äääntligen börja räkna ner lite :D I alla fall så åt jag dumplings till förrätt, vårrullar med fläskkött o risnudlar till huvudrätt o så delade jag o Robert på en brylepudding till efterätt. Robert tog papaysallad till förrätt, nån kycklingwok med cashewnötter till huvudrätt o så delade vi ju på puddingen som förövrigt va jätte god. Allt va jätte gott o va kul att testa på dumplings då jag aldrig har ätit det tidigare. 
Sen när vi hade ätit klart o så åkte vi in till Zinkensdamm där vi mötte upp mamma o Mats då Mats skulle springa midnattsloppet. Roligt vare o den som kom i mål allra först hade en tid på 30 minuter, springer as fort dåå juuu! O den är ju en mil liksom! Fick se lite roliga människor också som hade klätt ut sig till olika saker, bland annat kom det några som hade klätt ut sig till legogubbar, några som va ninja turtles, o troll osv. så det va lite kul haha. Häär kommer lite bilder också, hej så länge! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback