Hungryy

Hallåå gott folk! Kom hem från jobbet för en stund sen o är galet hungrig men hittar inget att laga. Aaah, finns inget här hemma som jag är sugen på, jobbigt läge haha. Å andra sidan så har vi ju en restaurang precis bredvid mig hehe.. Hmmm, ska jag eller ska jag inte? 
Juste, har jag berättat att jag har fått ett nytt jobb förresten? Igen haha. Börjar äntligen hända saker för mig o det känns awsoome! Det är på ett café o det tar bara 15 min för mig att gåå dit, hur härligt är inte det? Kommer jobba där 75% men kan bli mer vilket jag veeerkligen hoppas på. Får se till att visa framfötterna riktigt ordentligt  ;) Nu ska jag återgå till mitt matproblem i alla fall, hörs! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback