Så trååååkigt :(

Buhuuu, min klocka gick sönder idaaag på jobbet. Jätte tråkigt, den va ju så fin :( O så va det den enda fungerande klockan jag hade, mina andra två har också gått sönder. Kanske inte borde ha klockor haha. Nejmen jätte tråkigt, själva armbandet på klockan gick upp, vilket den har gjort några gånger förut också men då har jag lyckats laga den igen men nu hade pinnen som man fäster armbandet med försvunnit då den antagligen gick upp när jag va ute o så när jag skulle byta om för att gå hem så for den i golvet o hade massa sprickor när jag tog upp den igen så nu funkar den inte alls längre :( Får väl helt enkelt köpa en ny så småningom, om jag vågar ha nån mer klocka :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback