Påskhelgen

Hej på eer! Har ju varit påsk i helgen o den har spenderats med min fina <3 vi va hos hans pappa i lördags o åt lite middag o så fick man ett påskägg också, så gulligt :) sen igår va vi hos min mamma o åt lite middag med en påsktårta till efterrätt som min käre mor hade gjort. Jätte fin va den o god också hehe. Jaa mysig helg har det varit o mycket godis har man ätit men va o gymmade en sväng idag i alla fall. Riktigt jäkla skönt vare! Juste, jag o Robert va o shoppade lite igår också innan vi åkte till min mor o med mig hem fick jag en jätte fin typ tröja/jacka. Hade en liknande förut som tyvärr försvann på böda i somras som min rumskompis kompis hade råkat få med sig hem så den befinner sig i Göteborg just nu haha o My som min rumskompis heter sa att hon skulle ta med sig den upp när hon kommer upp hit o hälsar på men det vet jag inte när det blir så blev så glad när jag hittade den här för har saknat den som jag hade innan. Jaja mycket babbel blev det nu, här kommer lite bilder från helgen. Tröjan kommer upp sen också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback