Jobbsökande tjej


Vet att jag är galet snygg, speciellt på dom två sista bilderna ;) Sitter hemma hos min älskling helt ensam medan han jobbar så duktigt. Tänkte passa på att söka lite jobb då jag bara kommer jobba på förskolan fram till juni, är även uppehåll på mässan i sommar så då kommer jag inte ha nånting, därför letar jag lite sommarjobb just nu o även heltids arbeten också då det är det jag helst vill ha. Hoppashoppas jag hittar något. Håll tummarna för mig! 
Juste, va o shoppade med min käre mor igår, fick med mig en del hem så kanske kan ta lite kort senare o lägga upp här hihi. Hej så länge :) 

Kommentarer
R säger:

hihih min snygging! :)

2013-04-04 | 21:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback