Helgen

Helluuuu, tänkte berätta lite om helgen. Har ju som sagt varit med min pojkvän o hans lillasyster hela helgen. Otroligt mysigt har det varit! I fredags gottade vi oss med film o godis o sen på lördagen meckade Robert med sin bil så då satt jag o solade, va ju så härligt väder då! Kan man inte säga om dom två senaste dagarna.. Uschusch, kan ju inte hålla på att snöa nu liksom! Jaja, hjälpte Elin med att sätta upp hennes studsmatta i lördags också. Blev bra tillslut, va så jäkla svårt att fästa själva madrassen men med Roberts hjälp gick det haha. Sen åkte vi hem till Roberts mamma en sväng också o hämtade en jacka som hon hade köpt i London när hon o Roberts syster Alicia va där under påsklovet. Fick ett roligt pälsnagellack typ också som hon hade köpt där. Jätte gulligt ju, men jaaa är en fluffig sak som gör att det ska bli som päls på naglarna på något sätt. Ska bli spännande att testa, man blir ju nyfiken :) Sen åkte vi hem till Robert o fick bli pizza till middag, gottigt! Sen blev det även film den kvällen o sen på söndagen åkte vi hem till Roberts pappa o åt middag där med dom när dom kom hem, gott vare! Härlig helg hare varit o helgen som kommer nu blire massa jobb. Är även kattvakt från ons-sön åt Ronjas två nakenkatter hihi så dom ska vi ha hos Robert. Måste få honom att bli lika förälskad i dom som jag är. Så underbart mysiga är dom så det ska bli kul. Så kommer bosätta mig hos Robert ons-sön eller till måndag lär det säkert bli, men bor där rätt mycket ändåå så haha. Älskar att vara med honom, vi har alltid så roligt ihop. Vi är lika knäppa båda två haha så vi passar ju rätt bra ihop ;) Firade även 1 år och 6 månader i fredags, tiden går fort när man har roligt :) Han är den absolut finaste människan jag vet, min prins <3 
 
Här kommer lite bilder från helgen, hörs kanske senare. Hej så länge.

Kommentarer
pojkendin säger:

HIH! underbar du är min finaste tessi! du är så fin<3 älskar dig! vilken tur att du fortfarande tycker de ska bli mysigt att komma till mig fast jag kanske vill se star wars (a) <3

Svar: haha jamen jag har ju katterna sååå ;)
tessely.blogg.se

2013-04-08 | 22:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback