Gulligt :)

Hihi, dom gav ut en ros till alla på jobbet idag för att dom tyckte vi hade jobbat så bra idag. Jätte gulligt juuu, men fick två haha då en kille gav sin till mig för att han skulle vidare till ett annat jobb tyyp o inte visste va han skulle lägga den där, men det gjorde ju inte mig något. Rosor är så fina :) 
 
Seeen när min älskling kom hit i förrigår så fick jag ett litet paket av honom där det låg en jäääätte fin klocka. Älskar den så mycket! Ni vet ju att alla mina klockor har gått sönder så då åkte han o köpte en till mig. Så himla underbar, världens bästa! Blev jätte förvånad när jag såg ett paket ligga på min dator, han hade lagt dit det när jag inte såg haha. Har kollat på exakt såna klockor också i den färgen då jag tycker dom är så fina o det visste inte han om, så man kan väl säga att han känner mig rätt bra ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback