Today

Hej på er! Vill börja med att säga att filmen som jag o mamma såg igår var jätte bra!! Så den tycker jag att ni också får ta o se, "the hunger games" hette den! 
 
Sen kan jag berätta lite om idag. Idag träffade jag Ronja som jag heller inte har träffat sen studenten haha så det var riktigt roligt! Vi var i Farsta bland annat o köpte lite saker till Ronjas katt, sedan åkte vi hem till henne en sväng o sedan vidare till stan där vi strosade omkring. Vi ville så gärna åka trambåt, men tyvärr blev det inte så då Ronja insåg att hon inte hade råd så det får bli en annan gång helt enkelt! Imorgon blir det fika med Ronja o Linn en sväng också, myyyys :) 
 
Juste, mina solglasögon gick sönder också hehe... Vi fick skjuts av Ronjas bror ner till stationen efter vi hade varit hos henne så ser vi att tåget står på stationen så vi springer o så ramlar mina solglasögon ner från mitt huvud o går sönder. Lite tråkigt, gillade de väldigt mycket menmen, får väl köpa nya :) Här kommer lite bilder i alla fall. Herrå! 
 
 
 

Såhär ser mina solglasögon ut nu hehe.. 

Vi satt i Kungsträdgården ett tag också o åt o fick en flock med fåglar runt omkring oss eftersom vi kastade mat till dom hehe. Först var det bara två, sen helt plötsligt var det säkert tio. 

Ronja som inte vill vara med på kort. 



O såhär såg jag ut idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback