Shopping!

Hellu gott folk! Idag har jag varit o shoppat med min käre mor, blev en del kläder faktiskt så det känns bra! Snart ska jag bege sig in till stan också för att möta Lisa, vi ska gå till Sommar o sitta o dricka o prata, ska bli mysigt! Har aldrig varit där så det ska bli skoj! Här kommer bild på mina kläder o på en sjukt god brownie vi åt inne i gallerian med vaniljglass till! Supergott! :D Blev mobilbilder då min kamera är urladdad.. Tog med den för att fota när Alex fyllde år (min bror) o så tänkte jag inte på att batteriet nästan var urladdat så hann ta två kort när han öppnar sina presenter hehe... Får se ifall jag lägger upp nån här, men det får bli imorgon i såna fall! Nu ska jag börja röra mig! Ha en bra lördagskväll, hörs tomorrow. Puss! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback