Shhh!

Hej alla Thereses läsare!

Det är hennes pojkvän som skriver, och jag tänkte såhär!
Idag är det vår 11 månadersdag, och hon har inte ens nämnt nått här ( :'c ) menmen... så därför gör JAG det!
Och hon vet inget... tror jag! :D

Hihih

Älskade Therese, jag kommer inte ihåg hur många gånger jag sagt att jag älskar dig, men det lär du få höra några gånger igen, för det gör jag verkligen!
Du är en sån underbar tjej, på alla sätt o vis, jag älskar de gånger vi är med varandra och hittar på en massa bus, jag älskar de gånger när vi bara är med varandra och jag tittar på dig och möts av ditt leende och jag älskar alla de gånger jag får vakna brevid dig och krypa ihop i din famn, du är den bästa!
Det hoppas jag att du vid det här laget redan har förstått, eftersom du är den enda jag vill ha!

Du är den underbaraste tjej jag någonsin mött, och precis som du sa, så ser jag fram emot framtiden med dig!
<3
Jag älskar dig Therese Lindberg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback