Resten av bilderna från Öland

Skrev ju för ett tag sen att jag skulle lägga upp resten av bilderna från Öland men det har jag inte gjort så tänkte ta o göra det nu. Here ya go! 
 
Jaaa, gick till ranchern o spelade golf. Dock gick det inte sådär jätte bra för mig, men lite kul vare allt! 

Va tänkt att vi skulle till Hornsjön o picknicka, dock hittade vi aldrig dit men det här stället funkade också! 

Fin utsikt vare också! 

Myste även med min älskling en massa när han va nere, det bästa som finns! You make me happy <3 

Vi åkte även till en pizzeria som Helena hade tipsat om där de hade en jättegod pizza med parmaskinka, honung o getost på. Ja, den va faktiskt väldigt god. Va riktigt gott med honung på pizzan! 

Såhär såg jag ut på personalfesten :) 

Från personalfesten. 

O såhär såg jag ut när jag jobbade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback