Onsdag

Hej på er! Tänkte bara berätta lite om va som hänt sen sist jag skrev, när det nu va? I ondsdags? Eller la ju upp en bild på Ben n' Jerrys i förrigår men den räknas inte. 
 
I alla fall så har jag varit med min pojkvän hela helgen, firade ju hans lillasyster i fredags o kladdkakan blev good! Sen i lördags åkte jag o min pojkvän hem till min far för att fira min bror med släkten på pappas sida. Trevligt vare o vi åt nån chokladmousse tårta som va jätte god men mastig så man orkade ju inte äta så mycket hehe. Vi åt även middag där o sen åkte vi hem till Roberts mamma igen. Sen på söndagen åkte jag o Robert iväg på en liten shoppingtur. Hittade jätte fina underkläder på New Yorker, brukar nästan aldrig hitta några men så tipsade en kompis mig om New Yorker o dom hade jäääätte fina så där tänker jag absolut handla underkläder hädan efter! 
 
Ja sen på måndagen åkte jag till min förra skola med några klasskamrater. Va konstigt det känns att säga förra skolan, har inte riktigt vant mig vid att inte gå i skolan än haha. Men det va jätte mysigt att få träffa alla lärare igen, har saknat dom. O få träffa några av mina gamla klasskamrater igen, dom flesta har man inte sett sen studenten så det va ruuuligt! 
 
I tisdags gjorde jag inte så mycket, va hemma o latade mig typ o sen idag har jag varit på en gruppintervju på Stockholmsmässan. Det kändes som det gick bra så får väl hoppas att det gjorde det. Imorgon ska jag ju provjobba på ett café också, spännande! Men nu tänkte jag avsluta detta inlägg så ni orkar läsa allt också.
 
Herrå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback