Helgen

Hellu! Gick ju ut i fredags o hade det jätte roligt så dit kommer jag säkert gå fler gånger! Hur mysigt som helst vare där! Provade på mjöd också o det va inte sådär jätte gott. Lisa sa att det smakade som öl fast mycket starkare o ja det gjorde verkligen det o jag gillar inte ens öl så det va ingen höjdare! Men om man gillar öl så äre säkert jätte gott! I alla fall så va vi väl där till ett typ o sen åkte jag hem till Lisa o sov där. 
 
Sen på lördagen gick jag på bio med Ellinor. Vi såg resident evil o den va bra. Trodde att den skulle vara bättre dock, men helt klart sevärd! Seen efter bion mötte jag upp min pojkvän o hans familj som hade varit på en restaurang o firat Roberts pappa, så åkte jag hem till dom o sov över där tills idag. 
 
Riktig mysig helg o här kommer lite bilder. Puss! 
 
Jag o Lisa när vi va på väg hem till henneJag o Ellinor på bion 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback