Gårdagen

Tjatja! Var ju meningen att vi skulle till Sommar igår, men när vi väl kommer dit så säger vakten att mitt leg har gått ut så dom kunde inte släppa in mig... Kändes såklart lite surt när jag var ganska taggad på att dra ut också, men Lisa och Hannah gick inte heller in då, så vi gick till Sergel för att kolla på någon nattbio fast det gick inga bra. Eller jag ville se Expendables 2 men det ville inte dom så vi stod utanför biografen o typ pratade o flamsade så hade det trevligt ändå, trots att det inte riktigt blev som vi hade tänkt. Men va roligt att träffa dom i alla fall, har inte träffat dom sen studenten liksom! Ja sen åkte jag hem till Lisa o vi fick skjuts också, jätte skönt! Fick träffa hennes urgulliga kattunge, huuuuur söt som helst! Han är bara 10 veckor gammal o jätte busig, vill leka med allt o alla. Så fort man rörde sig typ så hoppade han på en haha. När vi låg i sängen imorse så rörde vi på oss så hoppade han på täcket o började bita i det haha, jätte söt! Försökte ta bilder på honom också men va rätt svårt då han va så busig, men fick lite bra bilder i alla fall så tänkte lägga upp dom nu, o sen kan jag lägga upp en bild från Alex födelsedag när han öppnar sina presenter också. Det va en datamus han fick av mig o Robert förresten hehe! :)
 
Haha, såg att mamma syns där i bakgrunden också o kikar fram:P 


Vi lär nog inte höras något mer idag så vi hörs väl kanske imorgon igen! Nu ska jag o mamma ha en myskväll o äta crêpes med nutella på o kolla på "Hunger Games", riktig myssöndag hihi :) Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback