The movie

Filmen va jäätte bra, bättre än jag trodde att den skulle vara, sånt gillar jag :) Sååå den tycker jag att ni ska ta o se allihopa! Va även tvungen att inhandla ett par nya skor till jobbet imorgon, va tvungen att ha svarta o haaar inga så ja. Kom på det i sista stund också, så va ju bra att jag hittade ett par! Jaa, känner mig fortfarande lite nervös inför morgondagen, men det känns bra att äntligen få börja jobba! Vet inte hur mycket jag kommer uppdatera i helgen, kanske inget alls då jag jobbar hela helgen o sen ska jag vara med min pojkvän. Han fyller 20 imorgon så grattis till honom hihi. Snart är han ingen tonåring längre. Ska försöka uppdatera en snabbis imorgon innan jag åker till jobbet men vi får la se! Hare gött så länge o ha en toppen helg! Pöss!
Här är mina nya skor också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback