Helgen :)

Hellu allt bra med er?? Själv är det bra, lite förkyld o ont i halsen bara, blääää. Får väl hoppas att det går över snart! 
 
I alla fall så va jag ju med min pojkvän i helgen o han fyllde ju år också så blev lite firande o så. Han fick jätte fina glas o lite pengar o sådär o av mig fick han led lampor till sin bil :) jaaa sen började jag ju även jobba i fredags o det har gått bra. Gaaanska stressigt dock, men jobbar med härliga människor så det känns bra o fick även fina komplimanger av enhetschefen igår så det va kul! :D Kommer dock bara jobba på helgerna så får nog söka något annat jobb också. 

Jaaa så har min helg sett ut i alla fall, hoppas ni också har haft en bra helg! Hej så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback