Älskar dig <3

Åååh jag har ju bara världens bästa pojkvän! Han kom hem till mig igår utan att jag hade nån aning om att han skulle komma för att fira mig innan han åkte iväg på jobb idag. Älskar att han alltid överraskar mig, man vet aldrig va han hittar på o jag gillar det. Blir lika positivt överraskad varje gång han gör något fint som jag inte haft en aning om. Du är bara bäst o jag älskar dig så mycket! <3
 
Jaaa har ju inte berättat det men fyller faktiskt år idag vilket ni kanske förstod av det jag skrev ovanför så nu är jag hela 19 år hehe!
 
I alla fall så berättade jag att jag önskade mig lite skönhetsgrejer o ett nytt skal till mobilen o såå o han är en sån som alltid tänker steget längre, vilket jag också tycker är jätte gulligt! Så därför fick jag ett litet annorlunda skal som jag aldrig kommer vilja byta! Huuuur fint som helst!

Sen fick jag även lite andra grejer också av honom som kommer här!


Tack ännu en gång för alla fina presenter älskling! Du är bäst!

Kommentarer
Dinpojkvään säger:

Hihi endast det bästa för dig! :D

2012-10-16 | 21:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback