Monday

Helluuu! Förlåt för att jag inte har uppdaterat på några dagar nu, är så jäkla dålig på att uppdatera när helgen kommer. Antingen jobbar jag, är med pojkvännen eller vänner o då sitter jag inte vid nån dator liksooom men ska försöka uppdatera lite från mobilen i alla fall även om det kanske inte är sådär jätte kul. 
 
I helgen har jag inte jobbat i alla fall, utan va med min pojkvän i hans nya lägenhet i fredags o sov över där till lördagen, super myyyysigt va det! Den är jätte fin o vi byggde ihop alla möbler han köpt också såå nu är det bara lite småsaker kvar innan allt är fixat! Tror det kommer bli jätte fint när allt är fixat o klart! :) 
Jaaa, sen på lördagen gick jag o Sofia på bio, blev "paranormal activity 4". Ttycker fortfarande att ettan är bäst av alla dom men lite äcklig va den allt så vi vågade inte sova själva haha så fjantiga som vi e, så slutade med att jag sov över hos henne. 
 
Så nu vet ni va jag har haft för mig den här helgen. Hoppas ni har haft en bra helg. Hörs later. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback