Min finaste! <3

Alltså, jag har ju världens bästa pojkvän, det bara är såå. Vet inte va jag har gjort för att förtjäna någon så fin som honom men jag är så lycklig över att få vara hans. Han är min andra halva, min ängel o min bästa vän.

Vaa på ganska dåligt humör igår, grät o grät. Tårarna vägrade ta slut. Blir så ibland, att jag bara gråter o gråter. Ibland utan att jag ens vet varför. Men så kom han förbi med choklad nyss o pussade på mig för att trösta mig över igår så nu sitter jag här o mumsar i mig choklad o kan inte sluta le över vilken fin pojkvän jag har o hur lycklig han gör mig. 
 
Med dig är jag som lyckligast, älskar dig så mycket! <3

 
 

Kommentarer
R säger:

HIHI! Ååååh älskling då du gör mig helt varm :D jag älskar dig min finaste! <3

2012-11-13 | 23:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback