Ledig!

Jaa idag har jag varit ledig, skönt faktiskt! Bara tagit det lugnt typ, gjorde mig en god o nyttig brunch o sen har jag gjort mig fräsch, duschat, använt kroppsscrub o ansiktsscrub o ansiktsscruben luktade så sjuuuuukt gott. Det gör båda iförsig, men den luktade jordgubbar o sött typ, jätte härlig doft o det bästa av allt är att doften fortfarande sitter kvar så känner den fortfarande. Hääärligt! :) Jaa men nu tänkte jag väl laga lite mat, ska hem till Helena sen o kolla på Böda Camping som börjar idag med några andra som också jobbade där i år. Hoppas man inte är med, men dom filmade rätt mycket såå man vet aldrig.... 
 
Hörs kanske senare eller imorgon eller nåt. Ha en bra torsdag, herrå! 
 
Min goda brunch hihi :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback