Tjatja!

Cha Cha bloggen! Kände att jag ville vara lite cool o härma bland annat Krillebooi!

Nejmen tänkte berätta lite om vad som hänt under de här dagarna som varit i alla fall. I måndags hände det väl inte så mycket förutom att min älskling kom hit en stund på kvällen efter att ha varit i Göteborg o hämtat sin jobb bil. Ja, han har nämligen fått ett nytt jobb så numer jobbar han på lambi hihi, lite sött sådär så han står i olika affärer o delar ut lambi våtservetter o lamm. Jag fick även ett lamm när han kom till mig hihi.

Sen i tisdags sprang jag vårruset tillsammans med min mamma o några av hennes jobbarkompisar. Det va gaaaaalet mycket folk, så va rätt svårt att jogga i början, men sedan kunde man börja jogga lite. Orkade dock inte springa hela, så varvade med att powerwalka! Roligt va det i alla fall o vid mållinjen möttes jag av min pojkvän o hans lillasyster som hade köpt chips till mig, så gulliga. Fick även en medalj o en goodie bag, fast va inte så mycket "goodie" i den. Fick körsbärstomater, trosskydd, nån body milk o dricka. Men body milk o drickan va bra i alla fall hehe.

Sen på onsdagen så hade vi idrottsdag o vi vann! Alltså jag o min klass, tredje året gillt! Så jääääkla grymt!! Alla va så jäkla grymma o gav verkligen allt så det va riktigt roligt! Vi vann med 60 poäng också, awesooome! Alla i klassen hade även på sig exakt likadana tröjor, vi har beställt rosa t-shirts där våra namn o vår klass står med som vi ska ha på flaket, men så tänkte vi att det skulle vara roligt att ha på sig de på idrottsdan också så så fick det bli! Vår mentor fick också en rosa tröja där det står "kungen" på baksidan, så underbart! Riktigt roligt va det i alla fall, kändes som ett bra avslut innan man slutar gymnasiet! Faktiskt bara två dagar kvar nuuu, går bara måndag o tisdag, sen är man ledig onsdag-torsdag o sen tar man studenten på freeedag!

Här får ni bilder från idrottsdan i alla fall. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback