Tja!

Hej på er! Förlåt för den här grymt dåliga uppdateringen, men har haft en del plugg o sen har jag inte orkat skriva heller. Nu har jag i alla fall fått klagomål både från min pojkvän och Linn så får väl ta o göra något åt det här liksooom så de blir glada! :)

Men jaa, va har hänt den veckan jag inte har skrivit dåå? Har varit i skolan, jag o Lisa hade ju idrottslektion på måndagen. Det gick bra, vi fick VG så känns bra! Sen hade vi ju även den där jäkla debatten, gick mindre bra. Skönt att ha det gjort i alla fall! Fortfarande en del plugg kvar, men nu är det inte långt kvar. Bara 9 dagar kvar vafan! Bara för att jag är ledig varje fredag o sen onsdag och torsdag innan studenten. Känner mig galet stressad fortfarande, men det börjar lugna ner sig lite i alla fall!

Bortsett från skolan så har jag umgåtts med min älskling o träffade även Ronja igår också. Vi lagade mat i stormkök o gick ut med hennes katt. Roligt värre va det! Kan ladda upp bilder imorgon, just nu håller min mobil på att krångla sååå går inte så bra att föra över dem till datorn.

Juste vi hade studentfotografering i onsdags också o vår mentor började gråta bara för att han tyckte vi va så fina. Så jäkla gulligt! Ska bli sorgligt o lämna alla fina lärare o alla fina klasskamrater, känns som man kommer fälla en tår på studenten faktiskt. Även fast det ska bli skönt att komma ifrån allt plugg, så har den här tiden på gymnasiet varit helt underbar.





Kommentarer
Linn säger:

Fälla EN tår?!?!?

Jag kommer se ut som ett vattenfall... kommer ha med mig en handduk som jag kan snörvla i!!

Mina ögon kommer vara så röda av tårar att man kommer tro jag går på droger :O



Du ska fanimej inte fälla bara EN tår!!! Du ska storböla med mig!!! SÅ DET SÅ!!!! :P

2012-05-22 | 23:39:53
Therese säger:

hahaha, ja kommer väl bli att jag också storbölar om alla andra gör det! så jag lovar att stå o snörvla i en handduk jag med! ;)

2012-05-27 | 00:43:28
Bloggadress: http://tessely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback