Studentskiva!!!

Hej på er! Vilket härligt väder det är ute! Heeeeelt underbart!
Tänkte i alla fall berätta om min studentskiva i onsdags, yes då vare dags för mig o min fina klass att ha vår egna studentskiva tillsammans med en annan klass. Det va så jäkla roligt, helt lyckat! Dansade o hade det så jäkla bra! Vi hade filmtema så jag o min pojkvän hade klätt ut oss till Danny o Sandy i grease. Ni får väl se på bilderna ifall vi lyckades hehe ;) Jag tyckte i alla fall att vi va jäkligt snygga, fast min pojkvän va snyggast såklart hihi. Jag blev även "klassens glader" haha, så det va ju roligt! Ja, hade en helt lyckad kväll i alla fall o jag vill tacka alla som va med o gjorde den! Speciellt Linn bara för att hon är så underbart söt!


Jag o Ronja som va utklädd till Mad Hatter


Fina lina :)


Jag o Misel hihi! (vår lärare i projekt o företagande)


Jag, Fanny, Linn o Lina!


Robert, jag, Sandra o Axel :)


Ser man att vi är Danny o Sandy i grease? hihi

 


Trackback