Tja!

Hej på er, torsdag idag då, bara en dag kvar o sen är det helg! Den här helgen åker jag hem till Stockholm, vilket jag gjorde förra helgen också för att träffa alla de nära o kära. Min morfar o hans fru kommer upp den här helgen också så det ska bli roligt, de bor i Skåne så. Sen är det bara två veckor kvar här! Shit va tiden har gått fort! Känns inte alls som vi har varit här i 3 veckor redan faktiskt, det flyter på bra! Men det ska bli skönt att komma hem igen, borta bra men hemma bäst liksom. Ska bli skönt att åka hem över helgen också, saknar min pojkvän väldigt mycket just nu, han är helt underbar. Världens finaste kille <3 Men nu ska jag ta en dusch, bjuder på en bild på mig o min pojkvän så länge hihi! Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback