Tjena!

Hejsan allihopa! Uppdateringen är inte på topp just nu o sämre kommer den bli eftersom jag åker ner till Öland på måndag o kommer vara där hela sommaren o jobba! Ska försöka uppdatera lite från mobilen då och då i alla fall!

Jaaa, tog ju studenten i fredags i alla fall. Känns helt galet, känns på nåt sätt som man fortfarande går i skolan, att man ska tillbaka dit efter sommaren men det ska man ju inte... Va en härlig upplevelse i alla fall att springa ut o krama om sina nära o kära som stod o väntade på en. Blev lite tårar också, både när vår mentor höll ett jättefint tal o sen när jag kramade om mina nära o kära. Det va roligt att åka flak i alla fall, dock blev vi stoppade av polisen då chauffören körde genom sergels torg trots att man inte får hehe. Tror han fick böter, men vi fick köra vidare o det va kul att åka där i alla fall hehe!
Blev härligt blöt av all öl man stod o spruta också haha! Tog med min brorsa upp på flaket också så även han fick åka med, så det va roligt. Sen efter flaket åkte vi hem till mig där jag duschade o lite sånt. Sedan kom det folk o gratta mig o fick nästan bara pengar så det va nice för det va typ bara det jag önska mig. Sen på kvällen åkte jag o min pojkvän på efterfest hos Rasmus (en kille i klassen) o pratade, lyssnade på musik o hade det trevligt! Lyckad o oförglömlig dag!

Ja eftersom jag fick så mycket pengar åkte jag o min mamma till stan i lördags o shoppade en sväng o sen igår åkte jag o älskling in till stan o shoppade ännu mer. Hittade massa fint, så kan ta bilder på allt o lägga upp imorgon eller nåt!

Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från studenten. Hej så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback