Hellu!

Tjatja! Orkar inte berätta om allt som hänt här nere så tänkte ladda upp lite bilder istället! Dock är det inte sådär jätte många då det inte är så kul att fota med mobilen menmen. Bättre än inget i alla fall! Så njuut av alla fina bilder tills vi hörs nästa gång. Puss!
 
Sån här fin midsommarkrans fick jag på midsommar på jobbet! :)  


Fin bild jag tog när vi åt på en restaurang i Sandvik, första gången jag åt bläckfisk o det va jätte gott faktiskt!


En liten bild på mig när jag lagar mat hehe.


Långe Erik :)



 
Steenar!


Egobild på mig innan vi åkte till lammet o grisen o åt!


My, Helena o John på lammet o grisen :)


Jag o Tobias :)


My fyllde år så därför fick hon även en mytårta hihi!


Johannes, Jessica o John :)


My, Tobias o Helena! :)


Min pappa kom ner en sväng så då åt vi plankstek o det va riktigt gott!


Min älskling skickade ner blommor på våran 9-månaders dag hihi! Så underbar <3


Vi hade fest i min o mys holk en dag...


O min säng gick sönder i samband med det... Roligt vare i alla fall o har fått en ny säng nu hehe!


Jag hade tråkigt en dag innan jag skulle till jobbet så va passar inte bättre än att fota sig själv då?


Fest på stranden!


Tobias o jag lite suddiga :P


Den här vart lite bättre, dock kom inte alla med o jag vet inte hur många gånger vi försökte innan jag tllslut lyckades få med alla på fotot, dock kom inte den bilden med när jag överförde till datorn så ni får nöja er med den här!
 
Pussar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback