Tjingeling!

Ja hej och välkomna till min nya blogg, tror jag har haft runt 10-20 stycken (?) Rätt många är det i alla fall, ska försöka behålla den här. Saknade att blogga och bara få skriva av sig när man känner för det. Därför skaffade jag ännu en haha!

Jag heter Therese i alla fall, är en tjej på 18 år och går sista året på gymnasiet, den 8:e juni tar man STUDENTEN! Ser fram emot det så sjukt jäkla mycket! Åååh va härligt det ska bli, fast lite sorgligt samtidigt, att inte få se sina fina klasskamrater varje dag längre, men hoppas verkligen att man har kontakt i alla fall o kan ses nån gång ibland.

Jag bor i en liten förort i Stockholm tillsammans med min mor och min ett år äldre bror. Har en till bror som har flyttat hemifrån och som har en son på 1 år tillsammans med sin tjej. Jag har även en pojkvän sen 3 månader tillbaka och min far träffar jag inte så ofta, men brukar åka till honom var fjärde helg.

Där fick ni lite fakta om mig och i den här bloggen kommer ni få läsa om allt mellan himmel och jord, allt som faller mig in att skriva om. Hoppas ni kommer trivas!

Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback