Min dag

Har varit i skolan o känner mig inte lika stressad längre så det är skönt. Är klar med en uppgift o snart är jag klar med en till så då har jag två mindre skolarbeten att tänka på, skönt! Sedan skulle vi ha prov/hemprov på torsdag vilket kändes ganska så stressande eftersom vi fick instuderingsfrågor idag! Dock har hon flyttat upp provet till nästa fredag så jaa nu känner jag mig lugn igen, eller lugnare i alla fall! :)

Efter skolan bestämde jag o Ronja oss för att ta en liten fika också, dock blev den inte så liten, hon tog en blåbärspaj o mazarin medan jag tog en morotskaka o kanelbulle, så man kan ju säga att man blev ganska så mätt efter det...


Här får ni en bild på fina Ronja. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback