Helgen

Ligger just nu i sängen hos min pojkvän som förövrigt fortfarande ligger o sover så tänkte att jag kunde skriva här medan jag ligger o väntar på att han ska vakna, bra va? :)

Jag har varit med min pojkvän hela helgen, i fredags så kom han hem till mig o vi kollade på film o myste o sådär. Vi tog även lite kort på mig då han ska fixa min bloggdesign så gullig som han e :) sen igår så åkte vi hem till honom för att fira hans mammas pojkvän Klas som fyllde år. Det va trevligt o mycket godsaker blev det hehe. Sedan drog jag o Robert (som min pojkvän heter) vidare för att möta upp några av hans kompisar. Vi åt pizza o sen kollade vi på film typ hela kvällen. En väldigt trevlig o mysig helg!

Nu ska jag ta o pussa på min pojkvän, känns som att han är på väg att vakna. Hörs kanske senare. Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback