Förlåt för dålig uppdatering!

Hellu! Vet att jag inte har uppdaterat så där jätte bra de senaste dagarna, men jag har helt enkelt inte orkat! Resan till Frankrike va grym i alla fall! Hur mysigt som helst! Åkte som sagt med min klass o det va med vår lärare i samhällskunskapen vi åkte med, plus en annan lärare. Det vi skulle göra där va att gå till ett eu-parlament, som vi va på från 8:30 - 18, ganska så drygt menmen.. har shoppat lite o ätit väldigt god mat så har haft det väldigt trevligt ändå, synd att man va där så få dagar bara. Nu ska i alla fall jag o min älskling snart sätta på en film, "take me home" heter filmen vi ska kolla på, får väl hoppas att den är bra :) Lägger upp alla bilder från Franrkike o sådär imorgon. Hörs väl då, gokväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback