Orkar inte!

Prov imorgon men min "plugglust" är helt borta, vet inte va jag ska göra, orkar inte med nånting som har med skolan att göra just nu, orkar knappt gå dit längre. Det är för mycket nu, i stort sett varje dag består av plugg. Usch, fy o blä!! Vill bara försvinna ett tag utan att det påverkar skolan för att sedan komma tillbaka o kanske ha fått tillbaka lite av min koncentration igen. Menmen, får försöka tänka positivt, bara två veckor kvar till sportlov, sedan drar man iväg på praktik i 5 veckor o när man kommer hem igen har man påsklov en vecka så är alltså borta 7 veckor totalt från skolan, det är ju rätt nice. O sen när man kommer tillbaka är det bara 1 och en halv månad kvar tills man tar STUDENTEN! tjoohoo! Sååå egentligen är det inte så långt kvar tills man slipper skolan. Sen är det ju faktiskt alla hjärtans dag imorgon också o då tänker jag inte plugga! Utan den dan ska bara bestå av en massa mys med min pojkvän, ser fram emot det <3

Nu ska jag i alla fall försöka plugga lite inför provet imorgon, kanske blir lättare när jag har fått skriva av mig lite hehe. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback