Lite kort om helgen

Jaa, söndag idag då, skolan som gäller imorgon igen... Har ni haft en bra helg då? Själv har min varit helt okej, fredagen gick åt till en massa plugg, inte så kul men ibland så måste man. Igår åkte jag hem till min pojkvän i alla fall, det va desto mysigare, alltid lika mysigt att vara med honom :) vi kollade på melodifestivalen och mumsa i oss godis, ulrik munther va bäst tycker jag o han gick ju vidare till final också, så det va ju roligt! Sov över där till idag i alla fall o åkte hem vid typ fyra eller något o nu sitter jag här o pluggar igen. Tog dock en liten paus för att skriva här hehe. Men ska sätta igång igen när jag är klar, bara att köra på dom sista två veckorna, sedan är det sportlov som gäller. WOOOHOOO! Längtar galet!

Menmen, det va väl det jag hade att säga, hörs väl senare eller imorgon eller nåt. Hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback