Sleeping time!

Jaa nu tänkte jag sova, har fixat lite mer på bloggen idag i alla fall men får inte till vissa saker. Som att till exempel ändra färg på texten i mina inläggsrubriker, går in där man ska göra det o klistrar in en ny kod men det händer inget. Den vill helt enkelt inte ändra färg, men min dator håller på att sega sig nu också så tänkte testa imorgon igen eller nåt. Godnatt i alla fall, sov så gott! :) 
 
Bara 6 dagar kvar till julafton nu också hihi, eller jaa 5 dagar. Klockan är ju faktiskt efter 12... Mysigt i alla fall, har haft extrema julkänslor sen början av december. Va längesen jag längtade såhär mycket faktiskt, va väl mer när man va mindre för att få öppna alla sina julklappar o kanske få en glimt av jultomten om man lyckades hålla sig vaken hela natten. Vilket jag försökte för att få se honom, dock lyckades jag ju aldrig haha. Men julen är en väldigt mysig högtid, att få äta massa gott, ha sin familj nära o få kolla på Kalle Anka hehe. Dock är ju den svarta dockan borta för att den ansågs som "rasistisk", fjantigt.. o pepparkaksgubbar anses också vara rasistiska nu haha. Vet inte om man ska skratta eller gråta, man undrar ju lite vart världen är på väg... 
 
Sova vare ju i alla fall så säger godnatt för en sista gång nu, godnatt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback