Helgeeen

Hellu! nu har jag ju inte bloggat på några dagar igen då det har varit helg... Men såg nu när jag gick in här att dom hade haft problem med blogg.se i helgen så kanske inte hade kunnat blogga något ändå hehe. I alla fall så har jag varit med min käre pojkvän hela helgen i hans nya lägenhet o den är suuuuper fiiiin! Nu har han fått i ordning på typ allt också. I fredags hade vi tacokväll med bödafolket där vi åt tacos såklaart, kollade på bilder från Böda o spelade "sanning eller konsekvens". Mysigt vare o på lördagen åkte jag o älskling till IKEA där han köpte lite saker till hemmet. Sedan åkte vi hem till hans mamma där han tog med det allra sista till sin lägenhet. Ja så byggde vi ihop det han köpte på IKEA o myste sedan framför tv:n resten av kvällen. På söndagen kom hans familj över så vi fikade lite o sådär o så spelade vi Xbox, Robert har ett jätte roligt bilspel så det satt jag o spelade typ hela kvällen sen hähä. 
 
Så nu vet ni va jag har haft för mig i helgen! Har inga bilder från helgen tyvärr, får bli bättre på att börja ta med min systemkamera när jag ska någonstans. Hoppas ni har haft en bra helg. Hej så länge! 

Kommentarer
R säger:

Låter som du hade en bra helg! :D det hade jag med! <3

Svar: hihi vilken tur :) <3
tessely.blogg.se

2012-12-11 | 18:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback