Coffe

Gjorde mig en kopp kaffe med skummad mjölk i precis o det va gott, fast ska nog ta lite mindre kaffe o mer mjölk i nästa gång haha. Är inte så förtjust i kaffe egentligen, men så drack jag det med skummad mjölk i hos min pojkvän förra helgen. Han har nämligen skaffat en kaffemaskin hihi, där man även kan göra chailatte, muuuums! Men i alla fall så tyckte jag att det va rätt gott så testade att göra det nu också o gott vart det även den här gången, men blir nog lika gott som den jag drack hos honom om jag tar lite mindre kaffe nästa gång ;) 
 

Kommentarer
Pojkendin säger:

haha så du blev så inspirerad ;) du får ha kolasås på också så blir det latte machiato caramel! ;) eller så kommer du hit o dricker hoho :)

Svar: haha jaaa jag får testa det, men kommer nog hellre o dricker hos dig i såna fall. Du har ju en riiktig kaffemaskin! ;)
tessely.blogg.se

2012-12-18 | 20:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback