Besökt skolan

Besökte skolan med mina föredetta klasskamrater idag då det va öppet hus, myspysigt vare att få träffa alla lärare igen o se hur skolan har förändrats sen man själv gick där o den har förändrats ganska mycket faktiskt haha. Längtar tillbaka lite, trots att det va en pain in the ass med allt plugg så va skolan en "trygg plats", något som alltid fanns där liksom. Nu känner jag mig så vuxen på nåt sätt trots att jag inom mig fortfarande känner mig som en osäker liten flicka. Ut i arbetslivet, flytta hemifrån o allt sånt. Det skrämmer mig, samtidigt som jag verkligen ser fram emot det. Har Har ju redan kommit ut i arbetslivet lite, men är ledig mer än jag jobbar... 
 
Här får ni lite bilder från idag i alla fall! Herrå! 

Sköldpaddorna snuskade sig.. Tror att den där bak också ville va med hehe ;) 

Linn o Lisa! :D 

Jag o fääänniii! 

Haha min o ronjas fina lerskulpturer! Vi gjorde dom på bilden i 2:an tror jag? Jag gjorde gumman o Ronja gubben o tanken va att dom skulle vara ett gift gammalt par. Tycker det är kul att dom fortfarande står kvar i skåpet haha! 
 

Kommentarer
Fanny säger:

THERÄÄÄS HIHI :D
videon på sköldpaddorna var bäst! x)
Här är länken föressten: http://designadinblogg.blogg.se/
gå till kategorierna och väljd det du vill fixa! :)

ps. ska vi ses snart igen?? :D ds

Svar: hahaha jaaa det kan jag tänka miig! :D ååh okej, tack så mycket! Jaaaaa det får vi verkligen ta o göraa! ;D
tessely.blogg.se

2012-12-13 | 21:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback