23:e december

Åhåååå imorgon äre julafton! Så himla mysigt hihi! Nu har jag bosatt mig hos min far, va med pojken min i fredags o sov över där tills igår, supermysigt som vanligt <3 sen igår kom pappa o hämtade mig o Alex (min broor) o så åkte vi o kollade på bio, nämligen James Bond. Den va riktigt bra, så den får ni också ta o se tycker jag, om ni gillar James Bond vill säga :) Vi klädde även granen igår hihi o idag tänkte jag o pappsen baka inför imorgon, Alex ville inte va med haha. Inte hans greeej. Uppdateringen kanske inte blir på topp nu, men ska försöka uppdatera så mycket jag kan i alla fall. Har ju mobilen också haha, dock blir det ju inte lika roligt att uppdatera från den, menmen. Alla julklappar är införskaffade nu också så dom ska vi väl lägga under granen idag, myysigt :D Så här fin blev julgranen, hörs sen. Ha en bra söndag så här innan julafton o glöm inte tända fjärde ljuset hihi.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback