Söndag

Hellu!
Inte skrivit på några dagar nu men har inte haft lusten till det. Dock är jag tillbaka nu! Jaaa, va har hänt under de här dagarna dåååå? Varit med min pojkvän ganska mycket, sen va jag även i stan med min far i måndags o vi kollade på den nya Batman filmen o den va bra! Trodde dock att den skulle vara bättre, men helt klart sevärd! Köpte även en kofta med Musse Pigg på, eller ja pappa köpte den till mig, han stod för allt den kvällen. Gulligt av honom :)
 
Seeeeen köpte jag en systemkamera i fredags! Känns sjuuuukt bra, vet inte hur länge jag har velat ha en. Ganska länge är det i alla fall, är en Nikon D3100 o kan inte sådär jätte mycket om den än så va på en nybörjarkurs för just Nikon där han gick igenom de grundläggande stegen o hur de olika funktionerna påverkar bilderna o lite sånt! Intressant o lärorik kurs i alla fall, dock borde jag ha tagit med ett anteckningsblock då han gick igenom rätt mycket menmen, det ska nog gå bra! Övning ger färdighet liksom. Tänkte lägga upp bild på koftan o kameran nu i alla fall, hej så länge!
 
Finfina koftan hihi :)
Min fina systemkamera, dåligt ljus dock menmen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback