Borta bra men hemma bäst!

Tjulelulu! Nu är jag äntligen hemma igen, kom hem i måndags o hade saknat min kära familj otroligt mycket faktiskt o min säng haha... o bara Stockholm i sig, så känns riktigt bra att vara hemma igen! Har dock älskat att jobba där nere, o imorgon ska jag faktiskt på någon rekryteringsträff där de söker folk till ett café i Hammarby Sjöstad, så håller tummarna för att jag får det! Har ju erfarenhet från Böda nu också så känns ju postitivt! Så jag tycker ni får ta o hålla tummarna för mig också faktiiiiskt!! 
 
Vet inte riktigt va jag ska skriva mer faktiskt, har inte så mycket bilder att ladda upp heller därifrån men kan väl ladda upp dom jag har nån dag, kanske imorgon hehe för jag orkar inte föra över dom till datorn just nu så lat som jag e hehehe. 
 
Hare gött! Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback