Woho!

Yes, min studentklänning är fixad! Så niiiice! Jag o mamma åkte in en sväng till stan igår för att köpa skor men så hade jag sett en fin klänning på Ohio så ville gå in där igen för att kolla ifall den fanns kvar o så fanns det bara en vit kvar i storlek S, så vågade inte chansa på att den skulle finnas kvar när vi hade tänkt åka in egentligen så då köpte vi den igår! Så nu är det bara klackskor som fattas! Sen tog vi även en fika inne i gallerian där de hade vääääääääääärldens godaste tigermuffins, hur goda som helst! Hittade även ett par tygskor inne på skopunkten för 99:- , as bra ju!

Träffade även en kompis igår som jag inte hade träffat på vääääldigt länge så det var roligt. Vi var hemma hos henne o fick träffa hennes pojkvän också. Vi pratade en massa o kollade film o sådär, trevlig dag!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, min käre pojkvän kommer hit efter jobbet i alla fall, myyyys <3 men kan ju ladda upp lite bilder från praktiken hehe ;) Hej så länge!

Den sjukt goda tigermuffinsen, måste testa att baka såna tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback