Igår

Ja, min käre mor fyllde år igår så då blev det lite firande med hennes pojkvän, jag, min pojkvän o min käre bror. Min andra bror med familj skulle också kommit men lille Luddis (deras son) hade blivit sjuk, stackarn. Vi åt en jätte god pepparkakstårta med frosting ovanpå, mums! Sen fick hon även lite presenter förstås o av mig o min pojkvän fick hon massageljus, jätte mysiga faktiskt! Av stearinet som rinner från ljusen kan man massera kroppen med, jätte läckert hihi. Det kändes som hon gillade dom i alla fall, så det va ju roligt :)

Ja sen åt man mer o mer tills magarna nästan sprack, att man alltid ska äta tills man blir proppmätt när det är gosaker framme haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback