Helgen

Hellu! Förlåt för att jag aldrig uppdaterade igår, men var med min pojkvän hela dan så hade ingen lust att skriva då. Vi åkte hem till min mamma en sväng o fikade o pratade. Sedan åkte vi tillbaka hem till honom igen o så hoppade vi lite med hans lillasyster på deras studsmatta som dom har på tomten. Roligtroligt vare! Sedan åt vi grillat till middag, muuuums!! O sen tog vi det lugnt resten av kvällen o kollade film o sådär, myyys. Kom hem för en stund sedan o blir väl att plugga resten av dagen, fast min bror med familj kommer hit sen så blir väl att prata med dom lite också.

Ja, va ju ute i fredags också o det va jätte roligt, va ett tag sen jag va ute nu faktiskt. Vi drog till Amnesia o dansade o hade skoj, dock valde jag lite fel skor. Hade ju rätt höga klackar på mig o det va inte så smart då jag inte är så van vid att gå i såna, så fick gaaanska så ont i fötterna haha! Kunde knappt gå när vi gick därifrån, men min käre pojkvän kom o hämtade mig med bilen när klockan va typ 3 på natten. Världens finaste är han <3

Men nu ska jag fortsätta att plugga. Bjuder på en bild från i fredags, puss på er!




Trackback