Fredag!

Hejsan! Idag har jag varit ledig, sjukt skönt, är ledig typ varje fredag framöver. Jätte skönt juuu! Igår kom min älskling hit o han fotade mig utomhus i mina studentkläder o min studentmössa, va ju inte sådär jätte varmt kan jag säga men blev fina bilder ändå! Han är så duktig på att fota! Kan lägga in en när jag har skrivit klart. Sen åkte han iväg till jobbet idag o jag har bara varit hemma o pluggat lite. Hade egentligen tänkt stanna hemma hela kvällen för att plugga men så frågade en kompis om jag ville följa med ut ikväll och oj va pepp jag blev, så den här kvällen slutar med utgång istället! Niiiiice!!! :D

Men kan ju lägga in en "dagens outfit" bild sen, eller "kvällens outfit" blire ju. Men tänkte börja med det i alla fall, kan ju vara lite kul sådär. Nu ska jag fortsätta fixa mig. En bild från igår kommer här, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback